Nutriwhite daytime Step by step


Rutin skincare saya setiap pagi semestinya Nutriwhite Shaklee.


Biasanya saya akan gunakan 3 items untuk waktu pagi:

• GENTLE DEEP FOAMING CLEANSER
• DAILY DEFENSE WHITENING ESSENCE
• ULTIMATE PROTECTION WHITENING LOTION

Tak ambil masa lama pun tau kejap aje. Nak dengan tak nak jer laa.. Kalau nak kulit sihat dan cantik, keyword dia KENA RAJIN 😘

Best sangat Nutriwhite nih, sejak consistent pakai nih memang rasa beza dia tau. Paling ketara sekali, tekstur kulit jadi sangat halus dan lembut, lepas tu dapat effect glowing tapi natural jer ❤️

Harga 1 set memang mahal sikit, tapi tahan lama tau. So sangat lah berbaloi baloi. 

Yang penting HALAL, SELAMAT dan SEMULA JADI. Takde bahan kimia berbahaya 🚫

Okay kedai Shaklee saya buka macam biasa tau hari nih. Untuk order dan pertanyaan lanjut berkenaan produk Shaklee boleh whatsapp saya terus 😊

Kat bawah ni saya sertakan bagaimana cara nak pakai set Nutriwhite ni.. 😍








You Might Also Like

0 comments

Followers