Getting pregnant is a AWESOMARE!

Masa aku kahwin December 2012. Memang rasa cepatlah dapat baby! Dan Allah memang Maha Mendengar. Bulan 2 aku pregnant. Yahoo!

Masa single2 gituuu.hehe

1st pregnancy and delivery and motherhood WAS NOT BAD AFTERALL! 

Seriously..


Syuhada is inside!

It becomes worst if you produce 3 children in less than 4 years. Dan itu aku!


Aku tak sempat kenal suami aku siapa 
Tak sempat nak bermanja2 lebih2.. rindunya zaman berdua kita remaja. 😂😂😂




Syafiyah is inside!

Aku pregnant 9 bulan. Tapi lepas beranak je 7 bulan terus pregnant semula. Tak fair kan? 

My time for body readjustment is just too short! 

Tapi.. aku tak boleh mengeluh. Itu rezeki. Ramai lagi orang nak anak tapi tak diberi peluang lagi.. 😔😔😔

Anak itu rezeki.
Pembawa rahmat. 
Menambah berkat 

Peneman hidup di kala sunyi. Dikala aku terluka dengan dunia.gituuuu ayat aku.hahahahaha


Syafiyah is out!

Jadi instead of aku sedih dan gundah gulana. Baik aku cari jalan penyelesaian. Kalau coffee selalu BERJAYA buat aku energetic. tapi kali ni aku tak boleh bergantung harap pada coffee. Kelak binasalah badan aku sebab kurang darah merah.hahaha

Maka. Aku kena cari solusi lain.

Jeng jeng jenggggg

Aku berubah kepada yang lebih sihat..
*selakrambut*

Hari2 aku makan supplement Shaklee
Hari2 aku minum ESP
Hari2 aku minum Performance Drink

Takdelah macam energetic habis bila makan shaklee ni tapi aku tak lunyai lah bila balik rumah.

Masih mampu masak dari pukul 7malam
Masih mampu kemas rumah sebelum tidur
Masih mampu cuci tandas.
Masih mampu mop dapur.
Masih mampu entertain anak2 aku.
Masih mampu ke sana sini dengan ibu. Pergi COD. Pergi post office.
Masih mampu solat tahajud.


Masih mampu banyak perkara.

Memang energetic jugaklah kiranya. Baru aku perasan lepas list down sume ni..heheheh


Best tak best? 

Korang nak rasa energetic macam aku rasa tak? 

Best woo. Macam superman!
Cuma tak boleh terbang je.hehehe

Need help?

Consultation is free. 0177233183.





You Might Also Like

0 comments

Followers