TESTIMONI SET KULIT AWESOME

Assalamualaikum semua. 

Malam ni kami ada Beauty Class sharing di group watsapp. Yang utamanya sharing ni dibuat ialah untuk bantu para ibu dan sesiapa yang ada masalah kulit.

tapi terutamanya kaum ibulah sebab obviously masa anak dara, memang senang dan ada masa nak jaga kulit muka kan. Tapi semua tu berubah lepas kita kahwin dan beranak pinak.haha

Hormonal drives sangat!

Masa pregnant, sebab alahan tu akan buatkan muka kita berjerawat teruk! dan kusam. nak2 lagi bila mengandung, kandungan melanocytes dalam badan akan tersangat lah tinggi -> pastu sebabkan badan kita gelap, nak2 lagi kat ketiak dan kelengkang!

aduh! bikin tak confident langsung bila suami tengok. :(

jangan risau tau, sebab saya dah alami dah apa yang anda rasa. Orang cakap mengandung anak perempuan tu alahan lagi teruk. Haaa, saya ada 3 orang anak perempuan. Boleh bayangkan?

Tapi mimpi hitam bukan setakat tu je, bila anak dah lahir. nak buang air besar pun kene laju2, kau ingat ade masa nak tepek cream kat muka? Inikan pulak toner!

Adudududu..

Tapi Farhah ni berjaya dapatkan kulit yang sangat flawless dan kemerah-merahan lepas je dia beranak dalam bulan November 2017.

                                     dengan DTX, jeragat cepat sangat pudar! 



First sekali Far ni dia detox dulu dengan DTX, alfalfa dan herblax.
Pastu bila dah berkesan, Far topup pula dengan Vitamin C + VIVIX. bagi effect lagi cerah dan kulit tak kusam.



Haa, tu tak ambil lagi dengan collagen Shaklee.huu


Berbeza sangat kan kulit muka Far before dan after. 

Saya pun masih tak move on lagi dengan testimoni ni.. Dahsyatt sangatlah!

Kalau anda ada masalah macam ni, feel FREE to contact saya. 
Walaupun saya kerja sebagai doktor, tapi saya tetap akan cuba provide the best untuk customer saya!

Dr Saidah 0177233183


COD sekitar JB.

You Might Also Like

0 comments

Followers