Cinch Tea Shaklee

Teh Tahan Mengantuk

Tak lama lagi pula,kita dah nak sambut bulan Ramadhan.Jadi,sangatlah elok topik hari ini dibincangkan,kan.Meh ahkak nak cerita pasal teh tahan mengantuk.
Yang biasa-biasa kita dengar,kopi yang biasa digunakan untuk tujuan tahan mengantuk.betul tak? Kopi sangat tinggi kafein dan tinggi kalori.Nak-nak lagi kopi pracampuran yang peket2 tu.termasuklah jenama-jenama terkemuka.tinggi kalori maknanya menggemukkan!

Teh tahan mengantuk,boleh percaya ke?

Mesti anda semua tak pernah dengar tentang teh tahan mengantuk,kan.Rasa pelik? ke,rasa macam bohong? Saya tak tipu! Cinch Tea Energy adalah jawapannya.Teh tahan mengantuk ni sebenarnya adalah teh untuk meningkatkan tenaga dengan segera.
cinch energy tea
    Teh tahan mengantuk ni bukan sebarang-sebarang teh.Dalam campuran teh tahan mengantuk ni ada ekstrak teh eksotik putih,teh merah dan teh hijau Matcha ( sejenis teh hijau yang bagi istiadat ulung Jepun ).Semua teh-teh ini diadun secara semulajadi dan tidak mengandungi sebarang bahan pemanis,pengawet,gluten,perisa tiruan dan pewarna.kalau nak manis,silakan tambah gula sendiri.
kandungan
Yang hebatnya tentang teh tahan mengantuk ini ialah ia mampu memberikan tenaga segera.Saya jatuh cinta dengan teh tahan mengantuk ni sebab teh tahan mengantukni buat saya bertenaga sepanjang hari.Agak-agak rasa letih je,pekena  ni terus aje rasa semangat nak buat kerja.Nak solat terawih pun cergas je.
Yang paling istimewa tentang teh tahan mengantuk ni ialah ia membantu meningkatkan metabolisme badan.Selepas ambil teh tahan mengantuk ni,badan terasa panas dan ada kes sampai berpeluh2.automatiklah tak senang duduk.mata pon terang benderang jadinya.Justeru, ia membantu bakar lelemak kesayangan anda tu.heheok,tunggu apa lagi,kalau nak tahu lanjut pasal teh tahan mengantuk ni bole calling atau Wasap saya di 0177233183
Perkongsian ilmu tanpa batasan

You Might Also Like

0 comments

Followers